View Full Version : Manon Thomas
Oeds
19 november 2007, 19:47
Net in shownieuws werd vermeld dat Manon bloot op internet staat, er is bij hun op de computer ingebroken en toen is het filmpje gestolen.
Lefkos
19 november 2007, 22:39
Mja gestolen, dat geloof ik niet hoor, dan rip je alles en gooi je alles op het net, tenzij er maar 1 zo'n filmpje op die comp stond natuurlijk.
Zal wel een foutje zijn geweest.
Het filmpje is overigens nog overal te zien, denk niet dat je dit van het net afkrijgt, zoals gewoonlijk.
Oeds
19 november 2007, 22:55
Mja gestolen, dat geloof ik niet hoor, dan rip je alles en gooi je alles op het net, tenzij er maar 1 zo'n filmpje op die comp stond natuurlijk.
Zal wel een foutje zijn geweest.
Het filmpje is overigens nog overal te zien, denk niet dat je dit van het net afkrijgt, zoals gewoonlijk.
Uit respect voor Ikke en Ikku heb ik er dus geen link bij gezet.
Lefkos
20 november 2007, 02:39
Je mag zelf weten of je er wel of geen link bij zet, dat is de vrijheid die we hebben in dit landje. ;)
Maar zoals gewoonlijk zitten er 2 kanten aan een verhaal en welke kant nou klopt?
Andere kant van het verhaal. (http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/manon_thomas_liegt/)
Cap Calway
20 november 2007, 03:16
Nou, is dat alles wat je ziet ?
Paniek om niks.... (vind ik)
:001_unsure:
Lefkos
20 november 2007, 03:35
Nou, is dat alles wat je ziet ?
Paniek om niks.... (vind ik)
:001_unsure:
Nou ja dat ook, maar als je het per ongeluk op het web zet of het word gestolen, dan is toch wel even schrikken.
rENE
20 november 2007, 19:26
Ik hoorde net bij boulevard dat die hacker is gepakt ?!
Lefkos
21 november 2007, 02:26
Ik hoorde net bij boulevard dat die hacker is gepakt ?!
Vond het via Volkomen Kut.com, "dader" gepakt. (http://www.nu.nl/news/1324125/61/Dader_naaktfilmpje_Manon_Thomas_opgespoord.html)
Sorry hoor, maar een boel poeha en dan ineens word er maar niks aan gedaan?
Lijkt meer op een actie van een ex ofzo dan een willekeurige hacker?!
Verder vind ik het vreemd dat je als bekende nedelander draadloos loopt/zit te netten, het is al vele jaren bekend dat het erg makkelijk te kraken is en als bekende nederlandse mokkel moet je dan toch extra op je hoede zijn vind ik.
Tuurlijk mag je niet inbreken of hacken, je mag ook niet inbreken, maar ik doe wel alles op slot als ik weg ga of naar bedje toe ga en als je draadloos wil netten, dan zorg je voor een goeie beveiliging, zeker als bekende nedelander.
Cap Calway
21 november 2007, 03:22
Sorry hoor, maar een boel poeha en dan ineens word er maar niks aan gedaan?
....en als bekende nederlandse mokkel moet je dan toch extra op je hoede zijn vind ik.
....en als je draadloos wil netten, dan zorg je voor een goeie beveiliging, zeker als bekende nedelander.
En zo is het maar net !!!!!!!:001_cool:
Slaap lekker, Manon....
paula
21 november 2007, 16:15
Jammer dat er niet meer persoonlijk door ze gepost zal worden, maar gelet op de foto's, hebben we nu wel alles gezien van Manon. Enne Manon, je hebt voor een 44 jarige prachtige borsten en een mooi figuur. Je doosje mag er trouwens ook wezen.
MokkelBoulevard
21 november 2007, 18:53
Vanaf nu is het ook hier verboden om de naaktfoto's en/of het filmpje direct te plaatsen (via de youtube-code b.v.), tegen links doen we (vooralsnog) niets, wij hebben niks te maken met de sites waar ze nog wel op staan !
Bij voorbaat dank.
Cap Calway
23 november 2007, 01:02
Toch nog 13 gasten en 3 users die zich bezighouden met Manon and the ''Story'' om klokslag 01.00 uur.....
Lefkos
23 november 2007, 12:09
Toch nog 13 gasten en 3 users die zich bezighouden met Manon and the ''Story'' om klokslag 01.00 uur.....
She is hot!
Het legt bepaalde forums geen windeieren en ook al is het vervelend, ze heeft wel onwijs veel complimenten binnen gekregen, vergeleken met sommige andere mokkels die open en bloot te zien waren is Manon er toch goed van af gekomen.
Voor alle bekende meiden, je bewaard dit soort foto's en filmpjes dus niet op een plek waar andere mensen bij kunnen, scheelt een boel gedoe, ook al mag er niet gehackt dan wel gestolen worden, je loopt toch iets meer "gevaar" als je eenmaal bekend bent.
ger1000
28 november 2007, 09:28
Volgens De Telegraaf wil Manon geld zien voor de naaktfoto's.
Komt de ware aard boven en was het toch "met voorbedachte rade"???
Cap Calway
28 november 2007, 10:03
Volgens De Telegraaf wil Manon geld zien voor de naaktfoto's.
Echt waar ??? Wat een goedkope zet zou dat zijn van haar zeg !!!! Bahbahbah:thumbdown:
Cap Calway
28 november 2007, 10:14
Manon Thomas (44) lijkt niet alleen nadeel te willen ondervinden uit de verspreiding van haar sexy foto’s. De presentatrice, die naakt op internet te zien was, heeft via haar advocaat verschillende media aangeschreven.
De eis is een schadevergoeding voor schending van de privacy en het feit dat media hebben geholpen met de bekendmaking van het bestaan van de foto’s.
De hoogte van de schadevergoeding is nog niet bekend, maar kan bij toekenning van de claims in de tienduizenden euro’s lopen.
Lefkos
28 november 2007, 11:11
Lijkt mij nogal kansloos en komt alleen door dat mens uit de 2e kamer die daar over begon, we hebben een beetje een te christelijke regering die nu alles slecht vind en ons naar de duivel doet drijven, mafketels.
Dus als ik mijn fiets buiten niet op slot zet en hij word gejat, dan kan ik na een paar mnd of weken een schadevergoeding gaan eisen van diegene die hem gejat heeft en eventueel aan diegene die hem weer heeft overgenomen?
Of had ik mijn fiets gewoon op slot in de schuur moeten zetten zoals ieder ander normaal mens.:huh:
Daarbij moet ze bij de buurman zijn lijkt me en niet bij het internet, wat ze ook doet, de pics blijven voor altijd op het net staan, net als de filmpjes van Paris of de pics van Inge Schrama en ga zo maar door.
Eerst wil ze actie actie en vervolgens is die gepakt en dan is verdere actie ineens niet meer nodig, paar dagen later wil ze wel weer verdere stappen onder nemen.:blink:
Ze kan de foto's ontkrachten door zelf nu in de PB te gaan staan, dit heeft bv Elle Macpherson ook gedaan, of het gewoon dood zwijgen, dit heeft Inge ook gedaan.
Blijft natuurlijk lullig, maar je bewaart nu eenmaal niet als bekende nedelander zo je plaatjes, zeker niet als je al jaren zo gepromoot word door je man, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
rENE
29 november 2007, 00:26
Geenstijl heeft het ook van haar site gehaald zag ik net en dat doen ze niet zo snel (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1104341.html) :D
Oeds
29 november 2007, 22:59
Net in shownieuws werd vermeld dat Manon morgen gaat vertellen hoe het zit met de foto's. Komt morgen tussen 21.20 en 22.00 op Nederland 2 in "De leugen regeert".
Lefkos
30 november 2007, 00:10
Net in shownieuws werd vermeld dat Manon morgen gaat vertellen hoe het zit met de foto's. Komt morgen tussen 21.20 en 22.00 op Nederland 2 in "De leugen regeert".
Cool, ben benieuwd.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.