View Full Version : Irene Moors in de Linda
Cap Calway
27 mei 2007, 04:11
Hehe...Irene heeft toegegeven dat haar pics uit de ''Linda'' zijn geretoucheerd!!! Hoe zit dat met de andere ladies ???? Niet dat dat een probleem is maar toch.....
LOL
:confused: :confused: :rolleyes: :p
BenJenkins
27 mei 2007, 04:15
Hehe...Irene heeft toegegeven dat haar pics uit de ''Linda'' zijn geretoucheerd!!! Hoe zit dat met de andere ladies ????
LOL
:confused: :confused: :rolleyes: :p
Kleine aanvulling: het retoucheren was alleen voor de huid (spataderen zijn niet meer zichtbaar), dus niet wat betreft de vorm. Paul de Leeuw vertelde dat hij aanwezig was bij de schoot met Linda zelf, en dat ook haar foto niet geretoucheerd is (wat betreft vorm).
:cool:
Ben
Kleine aanvulling: het retoucheren was alleen voor de huid (spataderen zijn niet meer zichtbaar), dus niet wat betreft de vorm. Paul de Leeuw vertelde dat hij aanwezig was bij de schoot met Linda zelf, en dat ook haar foto niet geretoucheerd is (wat betreft vorm).
Dan liegt Linda nog als ze uitspraken doet als deze: ( ik citeer)
Ethiek
"Natuurlijk word ik regelmatig geretoucheerd", weet ze.
"Er zijn nummers van Linda geweest waarbij elk rimpeltje werd weggepoetst, maar voor dit nummer hebben we er bewust voor gekozen om dat niet te doen." Lees het HIER (http://www.nu.nl/news/1089225/61/Linda%3A_Ik_sta_naturel_op_cover.html)
Als er dus geen enkel rimpeltje is weggepoets in haar blad, waar zijn dan al die spataderen gebleven?????;)
Paul de Leeuw kan ook lullen wat ie wil, want foto's retoucheren doet men NIET tijdens de shoot zelf (in aanwezigheid van Paul), maar b.v. een dag later op een PC in een klein kantoortje door een ingehuurde gast die hier handig in is.;)
Verder is het vreemd dat Irene Moors zegt ( ik citeer haar tekst naast haar foto):
"Ik ben wie ik ben, dus wat kan mij het schelen dat ik in mijn blootje op de cover kom" ...."Geen polonaise aan mijn lijf.
De ouderdom raakt mij niet, mijn huid is nog strak en ik zit lekker in mijn vel.
Ik ben tevreden met mezelf en trots op mijn lichaam."
Tja, het kan haar dus WEL schelen, ze laat dus WEL een polonaise aan haar lijf toe door retoucheren, de ouderdom raakt haar dus wel door dat dan toch weg te faken, haar huid is dus niet zo strak als dat ze zegt....en trots kan elke vrouw zijn als er aan foto's wordt geretoucheerd. ;)
Verders kan het mij ook niks schelen hoor :D wij mannen zien alleen half naakte vrouwen.:p
Maar het blad is bedoeld en wordt gekocht door vrouwen en die kunnen nu aardig gefrustreerd raken als ze deze GAVE foto's zien van BNers op leeftijd.
Er staat dus te lezen "Niet geretoucheerd" en deze huisvrouwen krijgen dus meteen een complex als ze in de spiegel bij hunzelf wel de zwembandjes, de spataderen, liposuctie en puisten zien.
En neem van mij aan...als er al zoveel leugens over deze foto's zijn ( ook Linda zelf is er later tussen gefaked) dan is het faken niet alleen bij wat wegpoetsen van een spatadertje gebleven.
Bovendien weet ook iedereen dat Linda een paar jaar terug plotseling een heel andere gezicht had.
Zo gigantisch verschil in het gezicht krijg je volgens mij niet alleen door wat cosmetische chirurgie aan oogleden en injectables, zoals ze zegt in de tekst naast haar foto.
Nu is dit niet gelogen want ze zal dat ook wel gehad hebben, maar ze vergeet dus nog wat meer dingen op te noemen. ;):D:D
Haha, bedankt voor de toelichting Kanus :)
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.