MokkelBoulevard.nl

Actie
Mokkels Facebook

Check ons op Facebook!

Laat je afleiden door deze onuitputtelijke bron van (on)bekende topmokkels!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 september 2015, 19:37
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 88.207
Is 14.061 keer bedankt in 3.486 posts
GLMRR perikelen
komt het in ieder geval op mij over.
Want de teller van Zimra staat nu op dit moment op 37 dagen en dat horen er minder te zijn, weet iemand of dit toevallig klopt?

Is zowiezo al een mislukt iets dat GLMRR, niet omdat die flapdrol Jakkes Heemskerk het runt, maar je krijgt bijna niks voor je geld en tot op heden zie ik geen "bekende" Nederlanders en die vrouwelijke DJ is zeer zeker geen bekende.
Dacht eerst dat ze voor Fajah Lourens gingen, is wel niet echt een DJ, maar als er iemand wel altijd zit te klagen over paarden, gratis vakanties dan wel dat PlayBoy te weinig betaald, dan is GLMMR toch de! oplossing, denk ik dan.

Tuurlijk is Zimra bekend, maar ze is nog geen Victoria Koblenko, Yolanthe dan wel Chantal Janzen bekend, wil niet zeggen dat ik niet graag een mooie nude shoot van Zimra zou willen zien dan wel willen hebben.

Sinds 16 juli is vanaf nu 40 procent binnen gehaald voor een shoot voor Zimra, dat is 46 dagen, belachelijk, dit soort "bekende" dames zouden hun target binnen 30 dagen of minder moeten halen.
Zou je Victoria Koblenko hebben met 3 peppertjes, dan zou dat binnen een week klaar zijn, lijkt mij, want daar "zeurt" mannelijk Nederland al heeeeeel lang om.

Maar goed, je krijgt dus niks in eigen bezit, als ik een PlayBoy koop dan is die van mij, als ik foto's koop, of dus mee doe aan de crowd funding actie dan krijg je niet veel in eigen bezit.

Tot en met 50 euro krijg je ze digitaal in je eigen GLMRR account en daar kan je ze wel bekijken, maar niet over zetten naar je eigen computer, dat is al 5 euro die je kwijt bent en een PlayBoy kost tegenwoordig 7,50?
Bij 10 euro krijg je één foto die jouw favoriet is thuis gestuurd, in luxe print, mag ook wel voor 10 euro, dus dan heb je 1 foto thuis voor 10 euro en de rest staat op jouw account van GLMRR.

Voor 20 euro krijg je een magazine thuis gestuurd met alle foto's, let wel, een gepersonaliseerd mini-magazine, dus dan staat over jouw naam op de foto?
Wat natuurlijk erger is, het is een mini magazine, dus formaat cd hoesje of bedoelen ze dat de magzine alleen maar uit foto's bestaat, al denk ik dat het gewoon een klein formaat word en dat voor 20 euro!

En voor 50 euro krijg je alles!
Dus mini blaadje, één foto en de foto's in je eigen digitale GLMMR account, poe poe.

Nu kan je dan een date winnen bij Zimra, dus als dit ooit lukt dan is er in ieder geval één persoon die echt waar voor zijn of haar geld krijgt, want met Zimra daten lijkt mij erg gezellig.

Is alleen wel zo dat ondanks dat het gewoon niet loopt en al helemaal niet als die bekende Nederlander een voor mij onbekende vrouwelijke DJ is, dan zijn daar dus ook weer maar weinig mensen voor die haar zullen funden, dus dit alles komt op mij over als één enorme opgepoetste drol en had ook niet iets anders verwacht van Jakkes Heemskerk.

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**

Laatst gewijzigd door Lefkos : 2 september 2015 om 20:04.
Met citaat antwoorden
De volgende 3 users hebben bedankt:
dutchy ( 2 september 2015), ivodeawesuvuj ( 2 februari 2017), tjaka ( 2 september 2015)
Oud 2 september 2015, 22:15
dutchy's schermafbeelding
dutchy dutchy is offline
Senior MB Member
Waardevol lid

Bedankt: 8.331
Is 5.877 keer bedankt in 1.084 posts
Hoi Lefkos,

Klopt inderdaad iets niet met het aantal dagen dat nog openstaat, voor zover ik me herinner staat er voor elk "model" zo'n 2 maanden om het geld bij elkaar te krijgen voor de shoot. Zimra is volgens mij zo rond 16 juli op de GLMRR site erbij gekomen (kan me herinneren dat er in het begin inderdaad iets van 60 dagen bij stond), dus normaal gesproken verloopt eea rond 16 september. Zou dus nog zo'n 14 dagen zijn, en dus inderdaad niet de 37 die er nu staan.
Vind het op zich niet erg dat ze het opgehoogd hebben, zou de shoot ook graag zien gebeuren. Het "percentage betaling" liep/loopt niet echt snel op, dus spelen ze een beetje vals.

Wat de kosten betreft, ik heb er op zich wel meer geld voor over voor zo'n shoot, ik betaal er tenslotte aan mee omdat ik interesse heb om haar (in dit geval Zimra) naakt te zien. Maar je hebt gelijk, het is vooral digitaal materiaal.

Zou inderdaad leuk zijn als er een A celeb het lef had om mee te doen, maar zit er helaas niet in vrees ik. Maar er zijn ook wel een aantal B en C celebs die ik wel in een shoot zou willen zien (3 pepertjes natuurlijk!), die kans lijkt me wat groter, kan wel wat namen verzinnen Maar je hebt gelijk, zoals het nu gaat met GLMRR zie ik het uiteindelijk een langzame dood sterven, ze zullen het aantrekkelijker moeten maken voor de celebs om zich uberhaupt aan te bieden voor een shoot...
Met citaat antwoorden
De volgende 4 users hebben bedankt:
azexaja (14 april 2016), Lefkos ( 2 september 2015), odcuqer (22 april 2016), tjaka ( 2 september 2015)
Oud 2 september 2015, 22:36
ObsCure's schermafbeelding
ObsCure ObsCure is offline
Senior MB Member
Draagt een steentje bij

Bedankt: 237
Is 2.465 keer bedankt in 574 posts
Zo ziet U maar weer KickStarter voor naakte dames loopt niet!
Ben het met jullie eens wat die geld kwestie betreft. Naar mijn idee vragen ze ook te veel geld voor een shoot. Natuurlijk is een shoot van/met Zimra in één of ander paradijselijk land niet goedkoop, maar je kan die prijs niet aan je bezoekers voorleggen. Zimra "mag" het bedrag niet noemen (zoals dat bij Playboy ook altijd gaat) maar heeft wel gezegd dat de shoot minimaal een bedrag van vier cijfers (als ik me niet vergis) kost.
Dan moet je wel heel veel fans hebben die zo gul zijn om veel geld te geven.
Dat ga je gewoon niet halen.
Tuurlijk zou ik Zimra ook graag weer een keer naakt zien, maar ik heb daar geen 50 Euro voor over, sorry Zimra, als ik dan je borsten zien wil, vind ik ze wel op inet.

Daar komt bij dat ze ook niet erg hun best doen, vind ik. Er wordt helemaal geen reclame meer voor gemaakt. Zimra heeft 1 rondje pers (3FM & Radio 538 - die ik weet iig) gedaan. Ze zette het filmpje op twitter, and thats it. Zo graag wil ze eigenlijk niet eens denk? Ze is meer bezig met haar winkeltje (zal dat nou eigenlijk een beetje lopen?)...
aroyfinehasod ( 1 mei 2016), dutchy ( 3 september 2015), ekokakojx (28 februari 2017), Lefkos ( 2 september 2015), tjaka ( 2 september 2015), udebexiqas ( 4 maart 2016), Warrensmam (30 oktober 2015)
Oud 5 september 2015, 08:00
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Kijk!
Als je ergens wat over zegt dan word er soms zowaar geluisterd!
De teller staat nu op dit moment op plus 12 dagen en dat is zoals het hoort te zijn.

Ik denk dat hun wat meer openheid van zaken moeten geven, iets meer informatie, dan trek je ook meer klanten, ook al krijg je nog altijd weinig voor je geld terug, geef mij maar een shoot in een blad.

Nu kan je dan bijvoorbeeld pledgen om Robin Martens een (naakt) shoot te laten doen.
Dus bij 1000 toezeggingen gaan ze naar haar toe en doen zij haar een voorstel en als zij ja zegt dan ben je de 5 euro kwijt en dan word Robin Martens op de GLMRR site gezet met 1, 2 of 3 pepers en een klok en kan je weer geld gaan storten om de shoot een werkelijkheid te laten worden?
Of is dit meteen de hele actie en heb je een stuk of 10.000 mensen nodig?

Want een gemiddelde shoot kost?
Plus dan nog de kosten voor de babe is?

Het boeit mij niet wat een babe er voor wil hebben, gaat ons niks aan, maar wat betreft de rest van de cijfers wel, als je dat een beetje weet en hoe dicht je bij een doel bent dan trek je ook meer mensen over de streep dan dat je nu doet en als je geld toezegt, dan ook echt er iets voor terug krijgen, want ik ga geen geld betalen voor foto's die je te leen krijgt.

Wat Zimra betreft, na een maand is het gewoon over en sluiten, als dit niet lukt dan helpen 2 of drie maanden ook niet en dat ligt dan gelukkig niet aan Zimra maar aan dit tot nu toe aan GLMRR.
We leven in een behoorlijke digitale tijdperk, je kan alle kanten op reclame maken en vanuit de hele wereld kan je geld doneren voor bijvoorbeeld een shoot van Zimra en na een ander halve maand staat de teller nog maar op 40%!?

Zimra gaf al aan dat het niet alleen haar "loon" is, maar ook alles wat er om heen hangt, dus reisje naar Lesbos, fotograaf enz enz en dat kost ook veel geld.
Misschien dan maar niet naar Lesbos, maar gewoon met de auto naar de Franse kust?
Hoe lager de kosten, hoe beter en als je dan bij wijze van spreke alleen maar het "loon" van Zimra hoeft te betalen dan is het eerder haalbaar dan zoals het nu gedaan word.

Ergens moet zoiets als dit wel kunnen werken, maar het komt op mij over alsof het nu heel erg over één boeg gegooid word.
Een shoot in een blad doen werkt niet en dan krijg je de standaard k*t smoezen weer, dus dan maar het tegenover gestelde.
Zoiets op zo'n manier doen werkt gewoon niet.

Heb helaas het ei van Columbus niet, maar ik denk dat je een combi moet maken van een bestaand blad of nieuw blad en crowdfunding en als je iets extra's wil aan bieden, dan ook echt geven en niet uitlenen.

Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 00:07
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Dus de bekende Nederlandse babe is DJ Djamila?
Nog nooit van gehoord, ken alleen DJ Isis en Fajah die het draaien van plaatjes ook probeert, hoe bekend is DJ Djamila eigenlijk?

Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 08:30
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Huh?
Die wereld beroemde DJ Djamila geeft in het programma van Pauw aan dat er nog over nagedacht word dan wel gepraat of de shoot helemaal nude word of niet, dat vind ik vreemd.
Er staan toch drie pepertjes bij haar naam?
Dit zegt Jakkes Heemskerk op de site: 'GLMRR kent drie categorieën shoots: lingerie en bikini (één pepertje), teasing topless (twee pepertjes) en smaakvol naakt (drie pepertjes).' , dan gaat DJ Djamila toch gewoon naakt als het doel gehaald word!?

Zelf krijg ik er een beetje een naar smaakje van zoals DJ Djamila het nu doet. Ze doneert een gedeelte van de opbrengst naar de stichting tegen pesten, niks mis mee, maar om zo je doel te behalen vind ik wat te.
Maar goed, dat is mijn mening.

Vind het raar dat Zimra op 64% stond en nog een dag te gaan had en rond 00:00 was het ineens over en staat de teller op 75%!?
Waarom niet de rest van de dag mee nemen en dan pas afsluiten?
Die DJ was 22 september te gast bij Pauw en daar profiteert Zimra als het mee zit ook van en dan is het wel zo handig als je dan de lijnen open houd tot en met donderdag 24 september en dat gebeurt dan weer niet.
Vind het een beetje een gepruts eerste klas.
Als je dan toch al niet aan de gestelde termijnen doet, gooi er dan nog een extra weekje bij Zimra op zodat ook zij nog profiteert van wat er weg komt bij Pauw en dan kan je daarna kijken of deze opzet(de site) gaat werken of niet.

Maar zo door gaan lijkt mij niet echt handig.

Edit:
Vers van de pers via glmmr: 'Hoewel de donaties op ons favoriete ‘target’ Zimra zijn blijven steken op 75% van de benodigde som, hebben we goed nieuws: mede dankzijde de GLMRR business club gaan we van start met de productie van - let op - de Zimra Geurts kalender 2016! Waarmee we alsnog een complete en spectaculaire drie-peper-shoot kunnen realiseren van de oogverblindende ex–Play mate. Alle donateurs op target Zimra krijgen natuurlijk ook deze kalender (winkelwaarde 14,95) gratis thuisgestuurd. Wij danken hen nogmaals van ganser harte voor hun bijdrage: mannen (en vrouwen): zonder jullie was het niet gelukt! '.

Dus ze krijgen hun geld terug en een gratis kalender of zijn ze hun geld kwijt en krijgen ze een "gratis" kalender?

Blijft een maf circus.

Laatst gewijzigd door Lefkos : 24 september 2015 om 14:17.
Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2015, 20:54
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Wat een verrassing, maar niet heus, de teller liep maandag aanstaande af voor DJ Djamila en vandaag staat die ineens op 30 dagen!?
Wat een amateuristisch gedoe zeg, hij wil zeker niet weer zoveel zelf bijdragen als bij Zimra, de krent.
Ook word het concept weer eens om gegooid en nu koop je toegangkaartjes voor een feestje en zo probeert die dan zijn vege huid te redden.

Aantal weken terug zou de New mystery GRRR VIP model bekend worden gemaakt en vervolgens werd er niks bekend gemaakt op die vrijdag en werd het vervolgens veranderd in ooit een keer in de vage toekomst zal deze "vip" model bekend gemaakt worden.
Ondersteunt door een rebus, zucht, dat die gast zich zelf nog serieus neemt.

Grappig is wel dat het "bekende" gedeelte voor geen reet loopt en dat de onbekende babes wel scoren.

Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2016, 19:08
pombeer2 pombeer2 is offline
Junior MB Member
Ga eens posten joh!

Bedankt: 16
Is 10 keer bedankt in 5 posts
Ik vind het ook echt prutsers bij GLMRR.. Als ze nou eens met één echte bekende Nederlander zouden komen (desnoods met een lingerieshoot of semi-naakt) zouden ze in een klap bekendheid verwerven. Nu kent bijna niemand het en is het logisch dat de targets maar moeilijk gehaald worden. Daarnaast maken ze ook vrijwel geen reclame en was er inderdaad te weinig publiciteit voor de shoot van Zimra. En dan hebben we het nog niet eens over de site gehad die vol met fouten staat (bij een pledge hij zetten terwijl het om een zij gaat - dit alles door simpelweg teksten te kopiëren zonder het even door te lezen).

Ik denk dat het concept op zich best goed is (crowdfunding voor shoots) aangezien er genoeg mannen zullen zijn die graag geld doneren voor een shoot met een bekende Nederlander, maar doe het dan AUB goed!

Neem bijvoorbeeld een Nederlandse actrice die al in JFK Magazine heeft gestaan zoals Lisa Sips of Pip Pellens. Die dames doen niet zo moeilijk over naakt en zijn waarschijnlijk blij met de extra aandacht.

Hadden wij maar inspraak in GLMRR, hahaha.
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
BigBonusviono (14 maart 2017)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.