MokkelBoulevard.nl

Actie
Kim Kourtney billen

Kim en Kourtney showen hun bikinibillen

Da’s meer dan een handje vol!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 september 2013, 00:48
fokkemaat's schermafbeelding
fokkemaat fokkemaat is offline
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 26.885
Is 5.299 keer bedankt in 1.519 posts
LET OP!!!!....alle melkpakken zijn uit de handel gehaald. De tekst "Hier openen" moet vervangen worden door "Thuis openen".
Lefkos (25 september 2013)
Oud 28 september 2013, 22:50
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.325
Is 51.044 keer bedankt in 24.432 posts
Bij een bushalte staan een oude en een jonge man. De jonge man heeft een uitbundige rood-blauw-groene hanekam en de nodige ringen in zijn neus en oren en is behangen met kettingen van allerlei soort.
De oude man staat hem aandachtig te bestuderen hij kan zijn ogen niet van hem af houden. De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
"Heb jij nooit iets geks uitgehaald, toen je jong was?"
"Jawel," antwoord de oudere man, "ik ben eens een keer zó dronken geweest dat ik een papagaai genaaid heb en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent.
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Lefkos (28 september 2013)
Oud 28 september 2013, 23:16
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Een man is gestorven en gaat naar de hemel. Zodra hij voor de Poort staat, ziet hij ineens allemaal gigantische klokken achter Petrus staan. Hij vraagt:
"Wat doen al die klokken hier in hemelsnaam??"
Petrus antwoordt: "Dat zijn de zgn. 'Leugen-klokken'. Iedereen op aarde heeft er eentje. Elke keer dat je liegt, verschuiven de wijzers."
"Aha", zegt de man, "en die klok dan? Die staat op 0.00 uur!"
Petrus kijkt welke hij bedoelt.
"Dat is die van Moeder Teresa. De wijzers zijn nooit verschoven, want ze heeft nog nooit gelogen!" De man staat er versteld van.
"En van wie is die klok?"
Petrus reageert met: "Dat is de klok van Abraham Lincoln. De wijzers zijn twee keer verschoven, want hij heeft in zijn leven
slechts twee keer gelogen."
De man krabt eens aan zijn kin en denkt goed na.
"Waar hangen de klokken van Mark Rutte en Diederik Samsom?"
Petrus: "Die hangen in mijn kantoor. Ik gebruik ze als ventilator."
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 16:45
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Liefde is je een kater drinken omwille van een poes
Lefkos (13 oktober 2013)
Oud 24 oktober 2013, 10:18
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Ondertussen op het hoofdkantoor van de Verenigde Naties:

“Zo..met welk humanitair project zullen we nu van start gaan?”
“Tja, we hebben een aantal opties. In Nairobi zijn de mensenrechten behoorlijk geschonden doordat er mensen in een winkelcentrum afgeknald zijn omdat ze niet dezelfde religie deelden als de schutters. Dat is het nader onderzoeken waard?”
“Klopt, maar dat lijkt me te gevaarlijk, hoor. En hebben we daar trouwens al niet een aantal Unicef hulptroepen naar toe gestuurd?”
“Dat is waar. We kunnen voorkomen dat er mannen in elkaar worden gebeukt omdat ze homo zijn?”
“Hmm..het is niet echt het seizoen nu om voor de homorechten op te komen, hè…ik bedoel, er zit voorlopig geen parade in de planning met de winter voor de deur.”
“Syrië?”
“Dat is ook weer zo passé…”
“We kunnen de meisjesbesnijdenissen in Somalië een halt toeroepen?”
“Hè getver, kan je niets gezelligers voorstellen? Ik heb net geluncht, hoor!”
“Nou…we hebben de laatste tijd wel een hoop klachten ontvangen vanuit Nederland…Over ene Zwarte Piet…”
“Zwarte Piet?”
“Ja. Hij zou het slachtoffer zijn van racisme.”
“Hoezo? Wordt hij minderwaardig behandeld?”
“Integendeel. Men is gek op hem. Hij deelt snoep en cadeautjes uit aan alle zoete kindjes in het land. Het is een graag geziene gast, die Piet.”
“Toe maar!”
“Ja, en hij heeft nog een verantwoordelijke functie ook. Hij bepaalt ten slotte welk kindje snoep en cadeautjes krijgt en wie er met de roe van langs krijgt.”
“Leeft hij dan onder erbarmelijke levensomstandigheden?”
“Ook dat niet. Hij schijnt in Spanje te wonen. Van zijn woonsituatie is nooit een klacht binnengekomen.”
“Maar…waarom is hij dan slachtoffer van racisme?”
“Nou…Zwarte Piet is donker. En hij werkt voor een oude blanke man.”
“En?”
“Nou…dan kan je natuurlijk niet anders dan terugdenken aan de slavernij, hè.”
“Slavernij?”
“Ja, je weet wel. Van vierhonderd jaar geleden.”
“Dus…als een donker persoon voor een blanke man werkt, is dat automatisch racisme omdat dat herinnert aan de slavernij?”
“Precies.”
“Hmm..ik zie je punt. Dit lijkt me wel een geschikte zaak om onze VN-neuzen eens in te steken. Laat Zwarte Piet maar eens op kantoor komen om n ate gaan of zijn klachten gegrond zijn.”
“Nou, uhm…Zwarte Piet heeft eigenlijk niets te klagen..”
“Wablief?”
“Nou…Zwarte Piet klaagt niet…hij is over het algemeen eigenlijk een heel tevreden persoon. Het zijn andere mensen die moeite hebben met zijn positie.”
“Waarom?”
“Nou, omdat hij als Zwarte Piet voor een oude blanke man werkt; Sinterklaas.”
“En dat is ongehoord?”
“Inderdaad.”
“Oké. Laten we Sinterklaas dan maar oproepen voor een streng verhoor.”
“Dat gaat helaas niet lukken.”
“Waarom niet?”
“Sinterklaas bestaat niet.”
“Wat? Hij bestaat niet?!”
“Nee. Zwarte Piet ook niet. Het is eigenlijk een groot verkleedspel complete met schmink, pruiken en kostuums waar ieder persoon boven de 10 jaar aan mee doet om de kleine kindjes te foppen.”
“Dus…Zwarte Piet wordt als racistisch beschouwd, omdat hij werkt voor een blanke man, werk dat hij zelf graag doet, maar eigenlijk zijn ze allemaal niet echt en is het een nationaal toneelstuk?”
“Precies. Je hebt de kern te pakken.”
“Hmm…dit klinkt als een perfecte zaak voor de VN. We gaan er meteen mee aan de slag. Dit gaat nogal een onderzoek worden, misschien kunnen we nog twee inspecteurs op dit project zetten.”
“Doen we, wie weet krijgen we nog wat media-aandacht ook!"
Oud 22 november 2013, 16:52
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Jeetje, wat een nacht.... Ik kom net terug van het politiebureau.
Aangifte gedaan... Een inbraakpoging bij ons thuis... We lagen al in bed en ik werd wakker van gestommel. Toen ik ging kijken stond ik direct oog in oog met twee van die donkere types, ze schrokken zich rot.......! Vliegensvlug renden ze naar buiten. Ik erachteraan.... Maar voor ik het wist zaten ze al op t dak.
Daar werden ze opgewacht door een ouwe vent op een paard, duidelijk de leider..... Tijdens de vlucht over de daken hoorde ik er nog één roepen dat we voorlopig nog niet van ze af zijn !
Ik heb het geluk dat ze niks mee hebben genomen, behalve een wortel die had ik klaar gezet...... Maar mensen, JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD!
Lefkos (22 november 2013)
Oud 10 maart 2014, 22:51
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Verloren hoed

Een man zocht al dagenlang naar zijn hoed. Uiteindelijk is die nergens te vinden. Hij besloot dan maar om op een zondag naar de kerk te gaan en achteraan plaats te nemen. Tijdens de dienst zou hij dan een van de hoeden meenemen die achterin de kerk zijn neergelegd.

Die zondag gaat hij naar de kerk en neemt achteraan plaats. De dienst ging over de 10 geboden. De man bleef de gehele dienst zitten in plaats van er eerder weg te gaan en na de dienst gaat hij nog even langs bij mijnheer pastoor.
"Vader", zegt hij, "ik moet u wat bekennen. Ik was mijn hoed kwijt en kwam hier vandaag om een hoed te stelen, maar na uw preek heb ik besloten dit toch maar niet te doen, waarvoor mijn dank."
De priester zei hem:
"God zegene u mijn zoon! Was het tijdens m'n uiteenzetting over 'gij zult niet stelen', dat je het besef kreeg dat je verkeerd zat?"
"Neen", zegt de man, "het was tijdens uw preek over overspel. Toen u daarover begon, wist ik weer waar ik hem had gelaten."

Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Lefkos (11 maart 2014)
Oud 29 april 2015, 15:29
Star MB Member
Niet meer weg te denken

“PATTY BRARD MOET BESCHERMDE DIERSOORT WORDEN”
Biologen willen dat Patty Brard zo snel mogelijk op de lijst van beschermde soorten wordt geplaatst. Patty Brard wordt met uitsterven bedreigd.

Wereldwijd is nog maar één Patty Brard in leven. Bioloog Tjalle Wiersma maakt zich grote zorgen. “De laatste nog levende Patty Brard is een teefje van ruim 60 jaar. Inmiddels is een fokprogramma opgezet. We hebben een stier gevonden die Patty Brard wil bevruchten, maar of dat lukt, is erg onzeker”, zegt Wiersma.

Volgens Wiersma is het vijf voor twaalf. “Het Wereld Natuur Fonds moet Patty Brard aandragen voor de lijst van beschermde soorten. Als deze Patty Bard sterft, kunnen we Patty Bard straks alleen nog in het museum zien.”

Toch zien biologen ook een lichtpuntje. “Godzijdank wordt er niet meer op Patty Brard gejaagd. Het ivoor en de pels van dit vrouwtje zijn inmiddels waardeloos geworden.”

Laatst gewijzigd door Lefkos : 29 april 2015 om 16:54.
Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
BenJenkins (29 april 2015), Lefkos (29 april 2015)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.