MokkelBoulevard.nl

Actie
Kate Upton Mokkel van de Week

VIDEO: Mokkel van de Week – Kate Upton

We zijn nog geen man tegengekomen die dit blonde Mokkel zou overslaan!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 april 2007, 19:15
kluk kluk's schermafbeelding
kluk kluk kluk kluk is offline
Member
Al een beetje bekend

Bedankt: 10
Is 24 keer bedankt in 11 posts
Normaal gezien geeft elke huisman zijn hond een klassieke naam zoals
Fido, Rover... Ik noemde mijn hond "Sex".
Helaas, zo blijkt nu, want Sex is eigenlijk een beschamende naam.
Op een dag nam ik Sex mee voor een wandelingetje.
Sex liep weg.
Ik bracht uren en uren door in regen en wind om hem te zoeken.
Een politieagent die voorbij kwam vroeg me wat ik in dat steegje deed
Om 4u in de morgen.
"Ik ben op zoek naar Sex", zei ik.
Mijn zaak komt volgende week vrijdag voor...
------------------
Op een andere dag ging ik naar de belastingsdienst om een penning voor
Sex te halen.
De bediende vroeg me wat ik wenste.
"Ik had graag een toelating voor Sex" zei ik.
"Zou ik ook wel willen" antwoordde deze.
Ik zei dat het om een hond ging.
Hij vond dat dat er niet toe deed hoe ze eruit zag.
Ik zei hem dat ik Sex had gedurende 2 jaar.
"Stevige knaap ben jij" vond hij.
------------------
Toen ik besloot om te trouwen, zei ik aan de pastoor dat ik Sex bij het
Huwelijk wilde hebben.
Hij vroeg me om toch te wachten tot na de mis.
Ik zei dat Sex een belangrijke plaats in mijn leven innam.
Mijn hele leven draaide tot nu toe rond Sex.
Hij zei dat hij geen woord meer wou horen en dat wij in zijn kerk niet
Konden trouwen.
Ik probeerde hem nog te sussen door te zeggen dat alle genodigden het
Fijn zouden hebben om Sex erbij te hebben.
Daags nadien trouwden we enkel voor de wet.
Mijn familie is in de ban van de kerk geslagen...
------------------
De hond mocht mee op huwelijksreis.
Ik zei aan de balie van het hotel dat ik een kamer voor mij en mijn vrouw wilde en een aparte kamer voor Sex.
De klerk zei dat elke kamer geschikt was voor sex.
"Je begrijpt me niet" zei ik, "Sex houdt me de ganse nacht wakker" !
"Mij ook" zei de man.
------------------
Op een keer vertelde ik mijn vriend dat mijn Sex op tv kwam.
"Stoefer! Ik mag daar zelfs nog niet naar kijken van mijn vrouw" zei hij.
Ik zei "je begrijpt me niet, het ging om een wedstrijd".
Hij vond dat ik in dat geval tickets moest verkopen.
------------------
Toen mijn vrouw en ik de echtscheiding aangingen, werd er in de
Rechtszaal een aardig woordje gedebatteerd over het hoederecht van Sex.
"Edelachtbare" zei ik "ik had Sex voor het huwelijk".
"Ik ook" zei hij.
------------------
Je begrijpt, ik ben ondertussen gehuwd, gescheiden, opgesloten geweest en wat weet ik meer door die hond.
Tenslotte ging ik te rade bij een psychiater.
"Wat is je probleem ? " vroeg hij.
"Sex is dood" antwoordde ik. "Het is alsof je je beste vriend verliest" vervolgde ik.
De psychiater antwoordde rustig : "jij en ik weten goed genoeg dat sex tot een hoop miserie leidt en niet bepaald 's mans beste vriend is. Koop liever een hond !??? "
Ik ben een gebroken man.....
Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 19:54
noya's schermafbeelding
noya noya is offline
MB Member
Al een beetje bekend

Bedankt: 1.831
Is 161 keer bedankt in 52 posts
cursus afgelast
Helaas moeten we u berichten dat de cursus rietdekken is afgelast.

riet is ziek.

het bestuur
Oud 11 april 2007, 22:07
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.328
Is 51.217 keer bedankt in 24.453 posts
Dit zijn diverse echt gemaakte omroepen van steward(e)s(sen) en piloten in vliegtuigen.

Op een vlucht van Southwest Airlines.
Passagiers mogen hier hun eigen plaats uitzoeken en ze lijken dit keer nogal moeilijk te kunnen kiezen:
"Mensen mensen, we zijn hier geen meubels aan het uitzoeken! Kies een plaats en ga zitten!"

Tijdens een landing van een vlucht.
"Vergeet zodadelijk alstublieft geen eigendommen mee te nemen uit het toestel. Mocht u toch iets willen vergeten, laat het dan iets zijn waar wij nog iets aan hebben."

Tijdens het veiligheidspraatje voor de vlucht.
"Er zijn misschien 50 manieren om uw relatie te beëindigen, maar er zijn maar 4 manieren om dit toestel te verlaten."

Eveneens tijdens het veiligheidspraatje, op een andere vlucht.
"In het geval van drukverlies in de cabine vallen er zuurstofmaskers naar beneden. Mocht u met kleine kinderen reizen, maak dan eerst uw eigen masker vast en daarna die van uw kind. Mocht u met meerdere kinderen reizen, kies dan uw favoriet."

De piloot voor de start van de vlucht.
"Delta Airlines is trots om een aantal van de beste stewards en stewardessen in dienst te hebben. Helaas zitten geen van hen op deze vlucht."

Na een nogal harde landing roept een stewardess.
"Dames en heren, blijft u alstublieft met uw riem vast zitten tot meneer kangoeroe hier in de cockpit ons naar onze parkeerpositie heeft gestuiterd."

Ook na een harde landing toen de passagiers aan het uitstappen waren.
De piloot stond bij de trap om iedereen wel thuis te wensen, maar in de hoop dat niemand over de landing zou beginnen. Als uiteindelijk zo goed als iedereen is uitgestapt komt er nog 1 oud vrouwtje de trap af. Onderaan de trap loopt ze op de piloot af en zegt:
"Mag ik u wat vragen?"
Waarop de piloot reageert:
"Maar natuurlijk mevrouw!"
Dus de vrouw vraagt:
"Zijn we nou geland, of zijn we neergeschoten?"
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2007, 22:09
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Er komt een vrouw bij de dokter.
"Wat kan ik voor u betekenen mevrouw?"
"Nou, ik vind dat ik nogal te kleine borsten heb en schaam me hiervoor. Heeft u daar een zalfje of pilletje voor?"
"Nee nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iets anders. Dat klinkt misschien een beetje raar maar het werkt wel," zegt hij.
"Wat, wat," vraagt de vrouw.
"Iedere dag om exact 17:00uur moet u uw borsten beet pakken, er mee gaan schudden en terwijl u dat doet moet u zingen: In een groen groen groen groen knolle knolle land...."
"Ja maar dokter..."
"Ik weet het mevrouw, het klinkt raar maar probeer het maar, het werkt echt!"

Diezelfde dag probeert ze het. Ze doet haar blouse en bh uit, pakt haar borsten, gaat ermee schudden en zingt:
"In een groen groen groen groen knolle knolle land daar zaten 2 haasjes....ongelofelijk! Ze zijn een cm gegroeid."

Zo gaat ze een paar dagen door todat ze was wezen shoppen in Amsterdam. Ze ging met de trein naar huis, ging tegenover een man zitten in de coupé die rustig een krantje aan het lezen was. Ze kijkt op haar horloge en ziet dat het 5 over 5 is.
"Shit," denkt ze.
Ze keek in het gangpad of er nog meer mensen aanwezig waren in de coupé. Niemand, behalve de man tegenover haar. Ze twijfelt en twijfelt en besluit toch maar te doen. Ze doet haar blouse en bh uit, pakt haar borsten, gaat ermee schudden en zingt:
"In een groen groen groen groen knolle knolle land daar zaten 2 haasjes...."
De man tegenover haar laat z'n krantje iets zakken en kijkt verbazend naar haar. Dan kijkt de man op z'n horloge en zegt:
"Shit! Is het al zo laat?"
Hij ritst z'n gulp open, pakt z'n pieletje en zingt:
"Klein klein kleutertje..."
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2007, 21:30
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Er komt een man in een café en hij bestelt een biertje en twee frikadellen. Dus de man krijgt de frikadellen en het bier, de frikadellen geeft hij aan een kat onder de tafel en het biertje drinkt hij zelf op. Daarna bestelt hij nog een biertje en twee gehaktballen, het biertje drinkt hij weer zelf op en de twee gehaktballen geeft hij weer aan de kat onder de tafel. Dan vraagt de café eigenaar:
"Hoe komt het dat die kat zo hongerig is?"
"Dat is een lang verhaal," zegt de man.
"Ik heb wel even," antwoordt de café eigenaar.
"Nou oké," zegt de man, "het zat zo: Ik reed in mijn auto en toen stak er een kaboutertje voorbij. Ik probeerde hem te ontwijken, en ging toen in de berm staan om te kijken of hij nog leefde. Gelukkig leefde hij nog. Toen zei de kabouter:
'omdat je mijn leven hebt gered mag je een wens doen.'
Ik geloofde het allemaal niet zo maar ik vertelde de kabouter dat ik een prachtige villa wenste. Dus ik kom thuis en er staat een prachtige villa! Later bedacht ik me dat ik de kabouter helemaal niet bedankt had.

Dus ik weer die kabouter zoeken en zoeken en na twee weken had ik hem eindelijk gevonden. De kabouter vroeg:
'Is het huis niet groot genoeg ofzo?'
Ik uitleggen dat ik zo blij was en dat ik hem wilde bedanken. Dat vond de kabouter zo aardig dat ik nog een wens mocht doen. Dit keer wenste ik een bloedmooie vrouw, en bij thuiskomst stond er inderdaad een bloedmooie vrouw op me te wachten. Ze was ook nog eens vreselijk lief en aardig, alleen sex was totaal uitgesloten!

Na twee maanden ging ik weer nu behoorlijk bronstig naar die kabouter. De kabouter vroeg me:
'Is je vrouw niet mooi genoeg of zo?'
'Oh jawel hoor,' zeg ik, 'maar een hongerig poesje zou leuk zijn.'
EN IK DENK DAT DIE ROT KABOUTER ME DAAR VERKEERD BEGREPEN HEEFT!!!"

Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2007, 21:31
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Er staat een boer bij een waarheidsmachine op de pier van Scheveningen. Gooi je er een kwartje in, dan mag je een vraag stellen. Die boer zegt:
"Waar is m'n vader?"
Waarop de waarheidsmachine antwoordt:
"Die staat te vissen op de Pier in Vlissingen."
Zegt de boer:
"Hahaha, dat kan niet, mijn vader is allang dood."
Zegt de exploitant van die machine:
"Ik snap het niet. Dat ding is goed, mankeert niks aan. Weet u wat u doet? Formuleer de vraag eens anders."
"Ok," zegt de boer, "waar is de wettige echtgenoot van mijn moeder?"
Zegt dat apparaat:
"Die is dood, maar je vader staat te vissen op de pier in Vlissingen!"

Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2007, 21:33
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de man aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag.

Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen. Het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe.
"Wat doe jij hier?" stamelde de man.
"O", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld."
"Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?"
"Die heb ik zelf gemaakt. De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptus boom. De kieren heb ik dicht gemaakt met rubber uit de rubberboom."
"Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg de yuppie.
"O, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen bevatte een bepaalde erts die metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte. Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?"
"Alleen maar bananen," zei de yup.
"Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland.

Daar aangekomen legden ze aan een kade en de vrouw voerde de yup mee naar een prachtige bungalow. De yup was met stomheid geslagen.
"Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw.
Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken.
"Nee," zei hij, "ik heb genoeg van die kokosmelk."
"Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "zelf gebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren."

De yup ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot en twee schelpen daaraan vastgebonden, het werkte perfect.
"Deze vrouw is fantastisch!" dacht de yup, "wat zou ze nog meer in petto hebben?"
Terug in de woonkamer vleide hij zich op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overlaat in z'n oor te fluisteren.
"Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat ja al die maanden al gemist hebt?"
Zij keek hem diep in z'n ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde.
"Bedoel je," begon de yup, "dat ik? ..dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"

Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2007, 21:49
konetje's schermafbeelding
konetje konetje is offline
Member
Al een beetje bekend

Bedankt: 418
Is 33 keer bedankt in 16 posts
Er zitten drie mannen aan de bar en ze hebben het over wat ze hun vrouw
hebben gekocht voor de verjaardag.
De ene begint en zegt: "ik heb mijn vrouw iets gekocht wat in 6 seconden van 0 tot 100 gaat".
De andere twee mannen weten niet wat hij bedoeld.
Zegt de man: "ik heb haar een witte Porsche gekocht. Ze is blond dus wit past mooi bij haar haren".
Zegt de tweede man: "Nou, ik heb mijn vrouw iets gekocht wat van 0 tot
100 in 4 seconden gaat."
"Dat moet een Ferrari zijn!" "Inderdaad", zegt de man. "Het is een rooie omdat deze zo mooi bij haar rode haren staat."

"Maar wat heb jij gekocht?" vragen de twee mannen aan de derde man.

"Nou, ik wil niet opscheppen, maar ik heb mijn vrouw iets gekocht wat
van 0 tot 100 in 2 seconden gaat".
"Dat kan toch niet!", zeggen de mannen. "De Ferrari is toch de snelste auto?" Zegt de derde man: "Ik heb ook geen auto gekocht, maar.................

Antwoord
De volgende 3 users hebben bedankt:
Am.Masters (15 april 2007), fokkemaat (14 april 2007), surf3r (14 mei 2007)
Oud 14 april 2007, 23:17
fokkemaat's schermafbeelding
fokkemaat fokkemaat is offline
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 26.919
Is 5.271 keer bedankt in 1.522 posts
die hoeft nooit meer thuis te komen!
Oud 15 april 2007, 21:44
Grudgie's schermafbeelding
Grudgie Grudgie is offline
Senior MB Member
Bekend gezicht

Bedankt: 108
Is 180 keer bedankt in 45 posts
Wat is een Condoom in het zweeds...?? (Lees achterste voren)

- suokgnav ipip.....

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.