MokkelBoulevard.nl

Actie
Sleepless Jamie Foxx

WIN: Twee kaarten voor Sleepless!

Deze spannende misdaadfilm met Jamie Foxx wil je niet missen!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 november 2011, 10:50
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 86.108
Is 7.214 keer bedankt in 2.891 posts
Demi Moore

Bron: Ed.nl, klik.

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 07:50
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Katy Perry

Bron: people.com, klik.

Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 21:56
fokkemaat's schermafbeelding
fokkemaat fokkemaat is offline
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 26.825
Is 3.446 keer bedankt in 1.440 posts
http://www.nu.nl/achterklap/2834798/...vrijgezel.html
Lefkos (14 juni 2012)
Oud 2 januari 2013, 19:12
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Sylvie Meis

Van der Vaart en Sylvie uit elkaar

Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie gaan scheiden, meldt het Duitse boulevardblad Bild. "We zijn in de loop van de tijd helaas uit elkaar gegroeid", citeert het blad de 34-jarige Sylvie. "Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen."

Het sprookjeshuwelijk tussen de voetballer en de tv-presentatrice stond al sinds de zomer onder druk, weet Bild. Op Oudejaarsavond zou de bom zijn gebarsten toen Van der Vaart (29) zijn vrouw bij een ruzie een klap zou hebben verkocht.
Idioot

"Ik ben een idioot", zegt de speler van Hamburger SV in Bild over het incident. Hij zegt dat hij ontzettend verdrietig is. Het huwelijk tussen Van der Vaart en de presentatrice, die toen nog Sylvie Meis heette, werd in 2005 gesloten.

Sylvie en hun 6-jarige zoon Damián blijven volgens Bild voorlopig in hun net ingerichte appartement in Hamburg wonen. Van der Vaart gaat nu op trainingskamp naar Abu Dhabi en zou bij terugkomst op zoek gaan naar een nieuw onderkomen.

Bron: nos.nl

Duitse media over breuk Rafael en Sylvie: hét glamourkoppel is kapot

Na een relatie van tien jaar gaan Rafael en Sylvie van der Vaart scheiden, ‘het glamourkoppel van de Bundesliga’, aldus de site van de Duitse boulevardkrant Bild vanochtend. En dit is niet de enige krant in Duitsland die geshockeerd reageert.

‘Ehe kaputt’, ronkt de krant. Het paar bevestigt tegenover de krant dat hun huwelijk ten einde is. Sylvie van der Vaart:

“We zijn in de loop van de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet viel te stoppen. Hoewel het nu waarschijnlijk raar klinkt, wij houden van elkaar, en respecteren elkaar. Maar voor een gezamenlijke toekomst is de liefde niet meer sterk genoeg.”

Op Oudejaarsavond barstte de bom tijdens een feest dat het paar gaf in hun pas betrokken appartement van in de Hamburgse wijk Eppendorf. Volgens Bild sloeg Van der Vaart zijn vrouw tegen de grond, tot schrik van hun tien gasten. De international: “Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren.” Sylvie van der Vaart zal met hun zesjarige zoon Damian in het nieuwe appartement blijven wonen. Rafael van der Vaart verhuist.
‘Ze waren een droompaar’

Diverse Duitse media reageren geschokt op het nieuws over de breuk van ‘hét glamourkoppel’. Oud-Ajacied Van der Vaart keerde in september na vier jaar terug in Duitsland, nadat hij onder andere voor Real Madrid en Tottenham Hotspur had gespeeld. De Duitsers reageerden enthousiast. “De koning is terug, leve de koningin.” Sylvie van der Vaart is de laatste jaren in het land uitgegroeid tot een tv-ster en geldt als stijlicoon.

De site van de Rheinische Post en Focus.de melden dat hiermee een einde komt aan een ‘voorbeeldkoppel’:

“Het stel gold lange tijd als een voorbeeld voor stellen in het Duitse voetbal.”

En ook Die Welt spreekt van een einde aan een “droompaar”. De Berliner Zeitung benadrukt dat de twee altijd erg open waren naar de buitenwereld:

“In de openbaarheid presenteerden ze zich graag met de nodige glamour tijdens foto-shootings, en ze lieten zich vaak interviewen over hun zoektocht naar een nieuw huis.”

Vroeg op de avond voor de jaarwisseling leek er nog geen vuiltje aan de lucht als we de foto mogen geloven die Sylvie van der Vaart Twitterde:

Bron: NRC.nl

Laatst gewijzigd door Lefkos : 12 januari 2013 om 07:46.
Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 07:27
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Britney Spears

Bron: oa AD.nl, klik.

Jennifer Lawrence

Bron: oa De Telegraaf, klik.

Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2013, 09:31
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Miley Cyrus

Miley Cyrus and Liam Hemsworth break up: Engagement called off amidst cheating rumors

That's a wrap! Miley Cyrus and Liam Hemsworth have called off their engagement, according to JustJared.

Though Cyrus previously denied any trouble in Paradise, tweeting, "I am so sick of La. And sick of the lies that come with it. I didn't call off my wedding," new reports suggest that the couple has broken up. Hemsworth has been spending time at home with his family in Australia since early this month, while Cyrus stayed stateside.

The reason for the split is unknown, but rumors have swirled about Hemsworth allegedly cheating on Cyrus. He was photographed leaving an Oscar party with 35-year-old January Jones in February.

Cyrus, who has done plenty of interviews about her relationship with Hemsworth in the past, says she won't be addressing their relationship anymore. "Not discussing anything but my music from now on," she tweeted. "My new music is gonna shut everyone up."

She's also stopped wearing her engagement ring in public.

Bron: via IMDb naar blog.zap2it.com

Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 22:55
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.311
Is 49.637 keer bedankt in 24.297 posts
Kelly Brook

Kelly Brook is single again - she is no longer dating boyfriend David McIntosh. Kelly, 34, has been inseparable from David - who appeared as Tornado on the UK TV game show 'Gladiators' in 2008 - recently, but she's reportedly dumped him after just six weeks of dating because she believed he was only with her for the fame. A source told The Sun newspaper: ''Kelly got tired of the relationship and David trying to hog the limelight. ''She realized he was enjoying the fame a bit too much and wasn't as serious about her as she thought. Kelly decided it was better to end things now than carry on.'' The busty brunette deleted all the photographs of them together from her Instagram account earlier this week but, so far, the former Royal Marines commando has kept the loved-up snaps on his page. Kelly and David, 27, struck up a »

http://www.independent.ie/woman/vide...-30020290.html

Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 23:26
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barney Bekijk bericht
Kelly Brook

Kelly Brook is single again - she is no longer dating boyfriend David McIntosh. Kelly, 34, has been inseparable from David - who appeared as Tornado on the UK TV game show 'Gladiators' in 2008 - recently, but she's reportedly dumped him after just six weeks of dating because she believed he was only with her for the fame. A source told The Sun newspaper: ''Kelly got tired of the relationship and David trying to hog the limelight. ''She realized he was enjoying the fame a bit too much and wasn't as serious about her as she thought. Kelly decided it was better to end things now than carry on.'' The busty brunette deleted all the photographs of them together from her Instagram account earlier this week but, so far, the former Royal Marines commando has kept the loved-up snaps on his page. Kelly and David, 27, struck up a »

http://www.independent.ie/woman/vide...-30020290.html

Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 01:35
Lefkos Lefkos is offline
van Mokkelboulevard

Iets te vroeg gejuicht!?
Ze schijnt nu verloofd te zijn, rare jongens die bekende mensen.

Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 11:01
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.311
Is 49.637 keer bedankt in 24.297 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lefkos Bekijk bericht
Iets te vroeg gejuicht!?
Ze schijnt nu verloofd te zijn, rare jongens die bekende mensen.
Bah, zo'n crimineelogende lelijke vent. Ze heeft geen smaak
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.