MokkelBoulevard.nl

Actie
Boobies van de Maand April

POLL: Boobies van de Maand – April

April bracht ons zes stel heerlijke Boobies! Op wie ga jij deze maand stemmen?

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 februari 2007, 22:46
TheGameMen's schermafbeelding
TheGameMen TheGameMen is offline
Senior Member
Goede bekende

Bedankt: 120
Is 250 keer bedankt in 104 posts
TV Kaart Software
TV Kaart Software

Hieronder volgt een kort lijstje met TV Kaart software die je kunt je gebruiken om bijvoorbeeld TV Programma's mee op te nemen, ofwel "cappen".

PCTV Vision
# Werkt simpel, vind kanalen goed (al duurt dat wel lang).

# Remote doet het (uiteraard?!) ook goed.

# deinterlacen zit ingebouwd.

Con's:
# De reden voor mij om toch iets anders te zoeken: De audiosettings werken niet goed. Ik kon geen settings vinden waar ik EN kon opnemen, En geluid had met opnemen, En de audiocontrols werkten. En ik heb er al best lang mee zitten klooien. Het doet ook allerlei aanpassingen aan je volume control's.

# Je kan niet zelf een codec opgeven voor opnemen. (althans, niet alle codec's).

# Screenshots werken goed, maar zijn altijd in BMP formaat.

# Timeshiften is een optie, maar door het slechte opnemen, werkt dat ook niet goed.

ShowShifter
# Ziet er goed uit. Heeft een interface die bedoeld is voor weergave op een TV, als media centrum.

# Kan ook meer dan TV kijken: ook mp3's afspelen, foto's tonen, etc.

# Kan Timeshiften! hierom heb ik het gedownload, goed timeshiten lijkt me echt VET cool . Bij mij werkt het met vrij weinig processorbelasting, maar dat was met een vrij lelijke codec. Andere codec schijnt ook te kunnen, maar heb ik nog niet getest, zie hieronder.

Con's:
# DE reden dat ik het niet gebruik: Hij pakt mijn tuner niet. Als ik met een ander prog een kanaal kies, kan ik dat bekijken. Maar zappen werkt niet, de autoscan pakt ook geen kanalen. Ik ben hierover met de makers aan het mailen.

# Ik vind de settings soms lastig te vinden, die staan niet centraal op een pagina.

# Kleine con: Hij zeurt bij het opstarten over andere codecs op mijn systeem, die hij niet leuk vind. En of hij die mag disabelen. Heeft er volgens mij mee te maken dat ze een samenwerkingsverband hebben met Divx.

ChrisTV

# Redelijk veel instellingen.

# Kan prima opnemen in codec die je zelf kiest! Mijn keuze voor opnemen.

Con's:
# Kan (nog?) niet timeshiften: Lijkt me niet lastig in te bouwen, maar zit er dus niet in. Opnemen werkt wel goed.

# Je kan opnames niet scheduen. Je kan het dus niet als video gebruiken in de zin van "neem vanavond om 9 uur Friends op". Snap ook niet dat dit er niet in zit, lijkt me ook vrij simpel om er in te zetten.

# Het verschil tussen de versies is mij niet duidelijk van hun site. Ik heb nu de shareware-professional, maar wat het verschil is met de freeware is mij nauwlijks duidelijk.

# Capture frame (die wel in Jpeg kan caputuren!), pakt bij mij meestal geen heel frame, maar een half??

# Mijn remote lijkt het hier minder goed te doen, al is er wel een Ini file meegeleverd. Misschien moet ik hier ook gewoon meer aan tweaken.

# Kanalen bewerken is een beeetje bewerkelijk (maar is goed te doen hoor!).

Bron: http://gathering.tweakers.net/
Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 19:38
collector 1's schermafbeelding
collector 1 collector 1 is offline
Senior Member
Bekend gezicht

Bedankt: 2
Is 334 keer bedankt in 115 posts
Bedankt voor al je info.. Dat timeshiften dat is ook iets dat ik zelf heel graag wil hebben..
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.