MokkelBoulevard.nl

Actie
Chantal Janzen Andc Magazine

Blote Chantal Janzen lanceert nieuw magazine

Chantal verschuilt zich licht gegeneerd achter gastredacteur Eva Jinek…

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 juni 2012, 09:53
Driekje's schermafbeelding
Driekje Driekje is offline
Senior MB Member
Bekend gezicht

Bedankt: 13.972
Is 109 keer bedankt in 50 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hooters Bekijk bericht
Bij Barney werkt alles ook goed!

Wat betreft Adobe, je hebt gelijk... er is altijd wat en daarom ben ik ook geen echte fan van ze.

Misschien alles ff de-installeren (firefox en de flashplayer) en daarna alles er opnieuw op als je dat al niet gedaan hebt.
Thanks Maar dat werrkte ook niet en heb het opgegeven hoor Hooters bedankt de flashplayer blijft corrupt ik heb dus geen zin in het hele gebeuren er weer af te halen en opnieuw te installeren kost te veel tijd .Ik had het gebeuren weer helemaal opnieuw opgehaalt 245 MB adobe want je hebt het toch nodig opnieuw hetzelfde meemaken nee daar heb ik geen zin
Die zogenaamde update van hun is nep er verandert niets dus een waarschuwing naar iedereen is op zijn plaats die update is en blijft corrupt van flashplayer en daar kunnen wij niets aan veranderen En met mij nu sinds heden morgen 378 mensen sinds de 18e junie ze gevne toe maar doen dus niets helaas groet driekje
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Hooters (24 juni 2012)
Oud 24 juni 2012, 21:25
Hooters's schermafbeelding
Hooters Hooters is offline
Star MB Member
Way to go

Bedankt: 1.592
Is 6.360 keer bedankt in 2.738 posts
@ Driekje en andere gebruikers die problemen hebben/hadden met de ff plugin!

Nieuwe versie van Flashplayer (11.3.300.262) beschikbaar voor Firefox.

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Met citaat antwoorden
achetersextoy ( 1 augustus 2013)
Oud 25 juni 2012, 12:52
Senior MB Member
Bekend gezicht

NIET DOEN ADOBE HEEFT EEN GROTE BUG DIE ONDER FIREFOX ESCALEERT die update is hetzelfde als die andere update hij iks corrupt zelfs ff slaat op tilt dus niet doen adobe er helemaal afgooien en helemaal opnieuw installeren is de enige optie de flashplayer werkt niet op youtube je kunt alleen de helper van FF zelf downen zonder gemekker van die adobe het zijn hufters daar er zijn nu als 415 menssen die problemen hebben hiermee dus het houd op
Met citaat antwoorden
liplertethelf ( 4 augustus 2013)
Oud 26 juni 2012, 20:09
Star MB Member
Way to go

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driekje Bekijk bericht
NIET DOEN ADOBE HEEFT EEN GROTE BUG DIE ONDER FIREFOX ESCALEERT die update is hetzelfde als die andere update hij iks corrupt zelfs ff slaat op tilt dus niet doen adobe er helemaal afgooien en helemaal opnieuw installeren is de enige optie de flashplayer werkt niet op youtube je kunt alleen de helper van FF zelf downen zonder gemekker van die adobe het zijn hufters daar er zijn nu als 415 menssen die problemen hebben hiermee dus het houd op

Yup er gebeuren rare dingen (niet altijd) bij het afsluiten van Firefox terwijl een flash filmpje draait, maar daar is een oplossing voor las ik.

Ik weet niet welke versie bij jou wel goed werkte, maar je kunt eventueel terug naar een eerdere versie...

http://forums.adobe.com/message/4506372#4506372
Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
Driekje (26 juni 2012), Insellahedlal (10 augustus 2013)
Oud 26 juni 2012, 21:49
Senior MB Member
Bekend gezicht

Kan niet want alle oudere versie's zijn volgens adobe nu besmet dus het houd bij op en kijk naar iets anders anders wordt deze discussie eindeloos en dat wil ik niet op mijn geweten hebben dus ik sluit mijn diskussie nu af hiermee .adobe is b..l sh.t en dat met vele andere die dit ook hebben nu op hun forum al 369 en dat binnen 7 dagen dus dat zegt genoeg greetz
Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 09:25
Senior MB Member
Bekend gezicht

Firtefox Mozzila gekaapt op 22 july
Oke..nu het volgende ik heb dus wind en norton maar mijn Laptop Ligt wel plat nu ..De Browser kaper heeft flink thuis gehouden Quo6 wie heeft er een serieuse oplossing ik heb van alles geprobeert maar niets werkt ook Norton is uitgeschakeld kan hem dus niet gebruiken wie heeft er een serieuse oplossing voor ik wordt er echt een beetje gestoort van ...duur programma Norton en houd niets tegen en Firefox Mozzila die zogenaamd goed is gaat gewoon plat en norton ,,Melde zelfs"" Geen virussen of spam aangetroffen dus weg met 74 euro"s en mijn Laptop ligt nu plat kan er niets mee nietr via het net in ieder geval stuurt troep mee naar buiten dus te gevaarlijk om daarmee op het net te zitten wie o wie heeft er een serieuse oplossing B.V.Mijn dank

Laatst gewijzigd door Lefkos : 24 juli 2013 om 12:57.
Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 17:27
BenJenkins's schermafbeelding
BenJenkins BenJenkins is offline
Old Geezer
van Mokkelboulevard

Bedankt: 55.050
Is 15.580 keer bedankt in 5.316 posts
Citaat:
Oke..nu het volgende ik heb dus wind en norton maar mijn Laptop Ligt wel plat nu ..De Browser kaper heeft flink thuis gehouden Quo6 wie heeft er een serieuse oplossing ik heb van alles geprobeert maar niets werkt ook Norton is uitgeschakeld kan hem dus niet gebruiken wie heeft er een serieuse oplossing voor ik wordt er echt een beetje gestoort van ...duur programma Norton en houd niets tegen en Firefox Mozzila die zogenaamd goed is gaat gewoon plat en norton ,,Melde zelfs"" Geen virussen of spam aangetroffen dus weg met 74 euro"s en mijn Laptop ligt nu plat kan er niets mee nietr via het net in ieder geval stuurt troep mee naar buiten dus te gevaarlijk om daarmee op het net te zitten wie o wie heeft er een serieuse oplossing B.V.Mijn dank
Windows CD er in, formatteren en opnieuw installeren?

Ben
Lefkos (30 juli 2013)
Oud 24 juli 2013, 23:15
Senior MB Member
Bekend gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJenkins Bekijk bericht
Windows CD er in, formatteren en opnieuw installeren?

Ben
Nee dank je dat vind ik een beetje te ver gaan maar bedankt zoek verder het is alleen een browser die gekaapt is meer niet thanks voor je antwoord
Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2013, 18:08
Star MB Member
Way to go

Citaat:

Je kunt je vraag ook op het volgende forum stellen...

http://www.hijackthis.nl/forum/viewt...p?f=86&t=24197

Daar kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen als je de door Ben aangedragen oplossing niet wilt gebruiken.

* EDIT *
https://www.google.nl/search?q=Qvo6.com+virus

Laatst gewijzigd door Hooters : 30 juli 2013 om 22:17.
Met citaat antwoorden
Lefkos (30 juli 2013)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.