MokkelBoulevard.nl

Actie
Ariel Winter

Ariel Winter laat lipjes doen

Actrice wil duidelijk dat men niet alleen over haar boobies praat…

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 17 augustus 2013, 01:00
Driekje's schermafbeelding
Driekje Driekje is offline
Senior MB Member
Bekend gezicht

Bedankt: 14.101
Is 78 keer bedankt in 53 posts
Vragen/Suggesties betreffende Virussen/Malware
Opnieuw..worden wij Geconfronteerd met een virus en wel het bekende Politie Virus FBI Moneypak het gooit je pc plat en je kunt er niet meer bij zijn er meeer menssen die dit hebben binnen gekregen ...want ik krijg het dus niet meer van de desk top af ook niet via de hepldesk je moet 100 neer leggen om dit te verwijderen ..let wel het komt op je desktop en je kunt ook niet in de veilige modus werken hij gaat automatich retour bureaublad en je kan niets doen .heeft iemand hier wel verstand van en hoe te handelen want je komt er niet meer bij bijvoorbaad mijn dank alvast
Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2013, 01:29
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 90.381
Is 14.007 keer bedankt in 3.686 posts
Ik citeer: FBI MoneyPak is een oplicht applicatie, die gebruikelijk gebruikers fraudeert om hun te laten denken dat hun computer geblokkeerd is. Het laat een alert zien, die zegt, dat de computer geblokkeerd is voor het delen van materiaal dat niet van jouw is, zoals muziek, software of video’s. Bovendien, beweert het dat je computer een virus heeft met malware.

FBI MoneyPak zal je computer volledig vergrendelen, en je zult niet meer in staat zijn enige taak op je computer te ondernemen. Het zal een beeld laten zien waarop je 100 dollar moet betalen als je je computer wilt ontgrendelen. Bovendien, zegt het dat je computer in 1 tot 48 uur zal worden ontgrendeld, dit verschijnt direct als je het geld hebt overgemaakt. Dit alles is een makkelijke manier om geld te verdienen voor hackers.

Des al niet te min, moet je weten dat het gewoon een oplichting is. Deze parasiet maakt je bang door je te laten denken dat je geen andere kans hebt. De enige manier om het te stoppen is om FBI MoneyPak volledig van je computer te verwijderen. Je zult een andere computer nodig hebben om Combofix te downloaden dit moet je via een USB overplaatsen naar de computer met de parasiet. Zo kun je FBI MoneyPak verwijderen:

Download en stop Combofix op je USB door middel van een andere computer.Herstart de besmette computer en druk op F8 en kies de veilige modus als opdracht verwerker.Stop de USB met Combofix in de besmette computer en start het programma.Tot slot moet je je computer herstarten.

Ook al heb je al deze stappen uitgevoerd, moet je nog altijd je computer scannen met een respectabele anti-virus programma. Dit om all besmettingen en trojan downloaders, welke misschien FBI MoneyPak op je computer hebben gebracht, te verwijderen.

Komt van zondervirus.nl, klik.

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**

Laatst gewijzigd door Lefkos : 17 augustus 2013 om 14:16.
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Driekje (17 augustus 2013)
Oud 17 augustus 2013, 14:15
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 90.381
Is 14.007 keer bedankt in 3.686 posts
Heb even mijn bericht aan gepast om verwarring te voorkomen dat de oplossing ook op die site staat.
Zelf heb ik er al jaren geen last meer van en kan me niet meer herinneren wanneer ik ook last had van een vervelende virus.

Enige wat ik kan aanraden is, zoek in het Nederlands, bijvoorbeeld, FBI MoneyPak verwijderen en loop dan verschillende sites langs om te kijken wat ze zeggen en aanbieden.
Iets verwijderen hoeft geen geld te kosten.
Heel belangrijk en voor de rest goed door lezen en er de tijd voor nemen, ja het is niet leuk, maar er zijn meestal oplossingen genoeg en dan ben je er weer vanaf.

Een virusscanner kan geld kosten, maar hoeft niet, zelf gebruik ik al jaren Avira Free Antivirus en tot op heden werkt die voor mij perfect.

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 3 users hebben bedankt:
Driekje (17 augustus 2013), Hooters (17 augustus 2013), inoteluet (16 april 2017)
Oud 17 augustus 2013, 17:18
Hooters's schermafbeelding
Hooters Hooters is offline
Star MB Member
Way to go

Bedankt: 1.592
Is 6.342 keer bedankt in 2.740 posts
Wees wel voorzichtig met Combofix, dat is een behoorlijk krachtig tooltje.

Je kunt je vraag dan beter voorleggen aan een medewerker van...

http://www.hijackthis.nl/forum/

http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.php?f=86
Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
Driekje (17 augustus 2013), Lefkos (17 augustus 2013)
Oud 18 augustus 2013, 01:02
Senior MB Member
Bekend gezicht

Het klinkt als dom en gek maar Spybot Search and destroy heeft dat gedaan wat een hoop niet doen Toch die Politie geval verwijdert ...met 23 threads ,,,overal in nu na2 : 35 is mijn pctje weer schoon dus over probleem iedereen bedankt voor het meedenken groet driekje
Met citaat antwoorden
Hooters (18 augustus 2013)
Oud 18 augustus 2013, 01:04
Senior MB Member
Bekend gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driekje Bekijk bericht
Het klinkt als dom en gek maar Spybot Search and destroy heeft dat gedaan wat een hoop niet doen Toch die Politie geval verwijdert ...met 23 threads ,,,overal in nu na 2 uur 35 min is mijn pctje weer schoon dus over probleem iedereen bedankt voor het meedenken groet driekje
Nogmaals mijn dank
Met citaat antwoorden
Hooters (18 augustus 2013)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.