MokkelBoulevard.nl

Actie
Kylie Jenner borsten

‘Kylie Jenner is zwanger’

20-jarige Kylie werkt ook op natuurlijke wijze aan borstomvang!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 28 december 2016, 05:02
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 89.308
Is 14.387 keer bedankt in 3.643 posts
Carrie Fisher (60) Overleden
Carrie Fisher (60) overleden

Actrice Carrie Fisher is dinsdag op zestigjarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartaanval.

Dat heeft een woordvoerder van de familie namens haar dochter Billie Lourd laten weten.

"Met diepe bedroefdheid laat Billie Lourd weten dat haar liefhebbende moeder om 08.55 uur is overleden", staat in het statement van de woordvoerder. "De hele wereld hield van haar en ze zal gemist worden. De familie is dankbaar voor alle steunbetuigingen."

De Amerikaanse actrice, vooral bekend van haar rol als Princess Leia in Star Wars, werd vrijdag opgenomen in het ziekenhuis. Ze zat in het vliegtuig van Londen naar Los Angeles toen ze vijftien minuten voor de landing een hartaanval kreeg. Ze werd direct verzorgd door een arts die aan boord was en daarna overgebracht naar het ziekenhuis.

Haar moeder, Debbie Reynolds, liet maandag nog via Twitter weten dat de toestand van Carrie stabiel was.

Hollywood
Fisher werd bij het grote publiek pas echt bekend toen ze in de huid van Princess Leia kroop in de oorspronkelijke Star Wars-trilogie, maar haar doorbraak in Hollywood beleefde ze in 1975 met een grote rol in de komedie Shampoo.

Fisher speelde ook in When Harry met Sally en Charlies Angels: Full Throttle.

Affaire
Naast haar werk op het witte doek wist Fisher ook geregeld met privézaken het nieuws te halen. Zo was ze tussen 1977 en 1984 samen met zanger Paul Simon, maar had ze in de tussentijd ook een affaire met de Canadese acteur Dan Akroyd. Met talentscout Bryan Lourd kreeg ze in 1992 haar enige kind, dochter Billie Lourd.

De Britse zanger James Blunt zou een tijdje bij Fisher hebben gewoond, maar de actrice heeft altijd ontkend dat er sprake was van een seksuele relatie tussen de twee.
Bron: Telegraaf

Bio via IMDb, klik.

May the force be with you Carrie Fisher.

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 11 users hebben bedankt:
Advadova (15 april 2017), axexavuqiz ( 9 februari 2017), Del Campo (28 december 2016), Driekje (30 december 2016), fokkemaat (28 december 2016), Freddieslari (20 februari 2017), Guus Limit (29 december 2016), itiboxoq (17 februari 2017), iyoayit ( 3 april 2017), jilaureo ( 8 februari 2017), Richardded (17 februari 2017)
Oud 28 december 2016, 14:08
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 89.308
Is 14.387 keer bedankt in 3.643 posts
Star Wars-collega's herdenken Carry Fisher

Harrison Ford en Mark Hamill zijn diepbedroefd door het overlijden van hun mede Star Wars-ster Carry Fisher. Ook JJ Abrams herdacht de actrice met een bijzondere boodschap.

"Ze was de enige in haar soort, briljant, authentiek", verklaart Harrison Ford tegenover People over zijn voormalige tegenspeelster die 23 december overleed na een hartaanval. "Grappig en emotioneel onbevreesd. Ze leefde haar leven, moedig. We missen haar", luidt de verklaring van de acteur.

Star Wars-bedenker George Lucas sprak over zijn vriendschap met Fisher. "Ze was extreem slim, een getalenteerde actrice, schrijfster en comedienne met een kleurrijk karakter waar iedereen van hield", verklaarde hij. "In Star Wars was ze onze grote en krachtige prinses: pittig, wijs en vol hoop in een rol die moeilijker was dan mensen dachten."

De vertolker van Luke Skywalker, Mark Hamill, liet zich eveneens uit over het verlies en prees haar persoonlijkheid. "Ze speelde zo'n cruciale rol in mijn professionele en persoonlijke leven en beiden zouden zoveel leger zijn zonder haar. Ik ben dankbaar voor het gelach, de wijsheid, de aardigheid en zelfs de bijdehante zelfgenoegzame onzin die mijn ruimte-tweeling me door de jaren heen gaf", benoemt hij op Twitter.

Ook regisseur JJ Abrams, met wie Carry Fisher samenwerkte voor The Force Awakens, schreef een eerbetoon aan de actrice. "Je hoefde Carrie niet te ontmoeten om haar kracht te begrijpen. Ze was zo briljant, sterk en geweldig, scherpzinnig en grappig als je je kunt voorstellen", deelt hij via Twitter. "Wat oneerlijk om haar te moeten verliezen. Hoeveel geluk hebben we gehad haar uberhaupt te hebben leren kennen."

Ook The Academy, die de verantwoordelijk zijn voor de Oscars, brachten een eerbetoon aan de actrice. "Dank voor alles wat je ons hebt gegeven, je zal gemist worden."

Bron: Telegraaf

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 10 users hebben bedankt:
Del Campo (28 december 2016), Driekje (30 december 2016), HamidEa ( 1 mei 2017), isofadixo (16 januari 2017), itatulitete (19 april 2017), Karlencam (31 maart 2017), mariaaw4 ( 5 maart 2017), owuvuvino ( 8 februari 2017), Richardded (17 februari 2017), uanisimo ( 4 maart 2017)
Oud 28 december 2016, 18:48
Del Campo's schermafbeelding
Del Campo Del Campo is offline
Senior MB Member
Draagt een steentje bij

Bedankt: 2.209
Is 2.259 keer bedankt in 561 posts

Extreem kloterig eind van een extreem kloterig jaar.
Maar Carrie zou zelf waarschijnlijk vragen: heb je nog lol gehad dit jaar?
En ja, ik geef toe: lol heb ik ook wel gehad.
En dan zou ze zeggen: zeik dan niet zo!

So long Carrie, en doe de groeten aan R2-D2!

Met citaat antwoorden
De volgende 8 users hebben bedankt:
Driekje (30 december 2016), Hjaltemi (12 april 2017), ifehipi ( 8 februari 2017), ixpuraqijqob (30 januari 2017), JulioType (10 april 2017), Lefkos (28 december 2016), Petererula (26 maart 2017), uwokuneficalu (10 januari 2017)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.