MokkelBoulevard.nl

Actie
boobies-van-de-maand-februari-

POLL: Boobies van de Maand – Februari

We hebben weer een heerlijke selectie voor je!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 juni 2011, 02:19
Guus Limit's schermafbeelding
Guus Limit Guus Limit is offline
Star MB Member
Draagt vele mokkels bij

Bedankt: 13.953
Is 13.527 keer bedankt in 5.367 posts
nee daar heb ik geen problemen mee, Fmaat
Ik had van de week wel dat FF4 steeds crashte na een paar minuten, gelukkig zag ik dat 5 uitwas heb die er op gezet en geen problemen meer gehad.
Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 11:59
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.320
Is 50.125 keer bedankt in 24.344 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tazz Bekijk bericht
geen enkel probleem hier, het loopt als een trein
idem hier
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 21:20
Driekje's schermafbeelding
Driekje Driekje is offline
Senior MB Member
Bekend gezicht

Bedankt: 13.954
Is 109 keer bedankt in 50 posts
Adobe Update gooit de boel plat bij youtube

Wil graag weten ..of meer menssen hier last van hebben na een Update van Adobe ..kun ik weer niet filmpjes openen of de filmpjes kijken hier geplaatst ..de schermen zijn dood downen lukt niet meer want je ziet het niet meer Het heeft te maken met Adobeflashplayer mijn antivirus moet ik uitzetten om te het op te halen en dan doet hij het nog niet wil graag een oplossing weten ..en of er meer menssen zijn met dit probleem kan het niet oplossen .

mijn dank is groot oplossing graag naar mijn email of hier mijn dank is zeer groot want ik kan nu niets meer nemen in het forum wat een filmpje is groet driekje

Laatst gewijzigd door Lefkos : 18 juni 2012 om 22:39.
Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 22:15
fokkemaat's schermafbeelding
fokkemaat fokkemaat is offline
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 26.842
Is 4.612 keer bedankt in 1.468 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driekje Bekijk bericht
Wil graag weten ..of meer menssen hier last van hebben na een Update van Adobe ..kun ik weer niet filmpjes openen of de filmpjes kijken hier geplaatst ..de schermen zijn dood downen lukt niet meer want je ziet het niet meer Het heeft te maken met Adobeflashplayer mijn antivirus moet ik uitzetten om te het op te halen en dan doet hij het nog niet wil graag een oplossing weten ..en of er meer menssen zijn met dit probleem kan het niet oplossen .

mijn dank is groot oplossing graag naar mijn email of hier mijn dank is zeer groot want ik kan nu niets meer nemen in het forum wat een filmpje is groet driekje
in adobe flash zit een lek waar nog geen oplossing voor is, dat is het enige dat ik weet
Driekje (18 juni 2012)
Oud 18 juni 2012, 22:44
Senior MB Member
Bekend gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fokkemaat Bekijk bericht
in adobe flash zit een lek waar nog geen oplossing voor is, dat is het enige dat ik weet
Dank je Dat gebeurt vaker de laatste tijd de virus scanners reageren als gestoken ..want bij die update moet de antivirus uitzetten wat je dan binnen krijgt is niet normaal .ik gebruik altijd die Adobeflash voor youtubefilmpejs op het forum te kunnen downen snap je je krijgt dan het bordje te zien download maar nu zie ik dus niets meer helaas maar je bedankt voor respons groet driekje
Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 22:53
Barney's schermafbeelding
Barney Barney is offline
Star MB Member
MB kampioen

Bedankt: 3.320
Is 50.125 keer bedankt in 24.344 posts
Ik heb geen problemen (gehad). Heb je de update naar FF 13.0.1 al? In deze release zijn nl. onder andere enkele problemen met Hotmail en Adobe Flashplayer verholpen.

http://tweakers.net/meuktracker/28623/mozilla-firefox-1301.html
Je hoeft niet in een boom te hangen, om een eikel te zijn -|- Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg -|- Botte bijlen hakken soms het best -|- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Credits to original poster if not mentioned above and if not my own pics/caps/scans/clips
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Driekje (18 juni 2012)
Oud 18 juni 2012, 23:18
Senior MB Member
Bekend gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barney Bekijk bericht
Ik heb geen problemen (gehad). Heb je de update naar FF 13.0.1 al? In deze release zijn nl. onder andere enkele problemen met Hotmail en Adobe Flashplayer verholpen.

http://tweakers.net/meuktracker/28623/mozilla-firefox-1301.html
Ja uiteraad Barney ik lees ook net bij het adobe forum dat er tientallen menssen gezeur hebben met dit programma sinds gisteren dus einde verhaal er zit iets in wat door je antivirus worst geblokt en daardoor niet binnen komt en gaat het niet door helaas maar bedankt voor jou respons groet henk
Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 00:03
Hooters's schermafbeelding
Hooters Hooters is offline
Star MB Member
Way to go

Bedankt: 1.592
Is 6.198 keer bedankt in 2.736 posts
Vreemd!

Ik gebruik firefox 13.01 met de nieuwste versie flashplayer (11,3,300,257) en alles werkt goed.

Heb je wel dat vinkje uigezet bij die extra software van McAfee voor dat je de update download, anders wordt die troep ook geïnstalleerd en dat zou wel eens kunnen botsen met de al aanwezige security software.

Versie controleren: http://www.adobe.com/software/flash/about/

Info op Waarschuwingsdienst.nl: http://www.waarschuwingsdienst.nl/Ri...+P layer.html

En wat betreft het downloaden van flash clips (.flv / .mp4) prefereer ik toch echt de add-on: DownloadHelper (momenteel versie 4.9.9)

https://addons.mozilla.org/nl/firefo...ownloadhelper/

Succes!
Met citaat antwoorden
Driekje (20 juni 2012)
Oud 20 juni 2012, 11:46
Senior MB Member
Bekend gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hooters Bekijk bericht
Vreemd!

Ik gebruik firefox 13.01 met de nieuwste versie flashplayer (11,3,300,257) en alles werkt goed.

Heb je wel dat vinkje uigezet bij die extra software van McAfee voor dat je de update download, anders wordt die troep ook geïnstalleerd en dat zou wel eens kunnen botsen met de al aanwezige security software.

Versie controleren: http://www.adobe.com/software/flash/about/

Info op Waarschuwingsdienst.nl: http://www.waarschuwingsdienst.nl/Ri...+P layer.html

En wat betreft het downloaden van flash clips (.flv / .mp4) prefereer ik toch echt de add-on: DownloadHelper (momenteel versie 4.9.9)

https://addons.mozilla.org/nl/firefo...ownloadhelper/

Succes!
Dank je voor jou respons .Maar ik heb de laatste versie 11.300.257 Flashplayer maar ook die is corrupt helaas .
En ik gebruik FireFox ook .en geen McAfee komt er op het is alleen lastig voor de filmpjes in het forum onder het kopje van youtube Boven die filmpjes staat en kan ik normaal downen maar dat is helemaal over Adobe beseft niet wat dit bestand doet ik heb met ze mailt erover antwoord ...was meneer het bestand is goed en dat terwijl ik net lees dat het al bestaat van 11 junie sorry maar waanzin ten top Adobe is altijd al een probleem geweest altijd maar je moet U virus scanner uitzetten dat zegt genoeg neem ik aan

Ik heb het dus al opgegeven want al je op hun forum kijkt zijn er sinds 18 junie al ruim 234 mensen met serieuze problemen dus ben neit de enige
Ik denk dat je mazzel hebt gehad Hooters dus wij dus niet en dat is jammer
groet driekje
Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 17:16
Hooters's schermafbeelding
Hooters Hooters is offline
Star MB Member
Way to go

Bedankt: 1.592
Is 6.198 keer bedankt in 2.736 posts
Bij Barney werkt alles ook goed!

Wat betreft Adobe, je hebt gelijk... er is altijd wat en daarom ben ik ook geen echte fan van ze.

Misschien alles ff de-installeren (firefox en de flashplayer) en daarna alles er opnieuw op als je dat al niet gedaan hebt.
Met citaat antwoorden
Driekje (21 juni 2012)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.