MokkelBoulevard.nl

Actie
Valerie van der Graaf Swimsuit

Valerie van der Graaf dit jaar ook in Sports Illustrated

Nederlands model is uitermate geschikt voor Swimsuit Edition!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 augustus 2014, 05:10
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 86.027
Is 6.958 keer bedankt in 2.860 posts
Robin Williams (63) overleden
Acteur en komiek Robin Williams (63) overleden

Oscar-winnend acteur en komiek Robin Williams is op 63-jarige leeftijd overleden. Hij zou zelfmoord hebben gepleegd. Volgens zijn vrouw leed Williams al een tijd aan een zware depressie.
Roep om privacy nabestaanden

Williams werd maandagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Marin, in het noorden van Californië. In het verleden worstelde Williams met een alcohol- en cocaïneverslaving.

In een verklaring laat zijn vrouw, Susan Schneider, weten de hoop te hebben dat de fans van Williams hem blijven herinneren om zijn humor en niet zijn dood:

“Vanmorgen ben ik mijn man en mijn beste vriend verloren, terwijl de wereld een van haar meest geliefde kunstenaars en mooiste mensen moet missen. Wij [de nabestaanden] hopen dat hij herinnerd zal worden als de man die miljoenen mensen ontelbare keren liet lachen, in plaats van aan zijn dood”.

De agent van Williams, Mara Buxbaum, roept belangstellenden op om de privacy van de nabestaanden te respecteren:

“Dit is een plotseling en tragisch verlies. De familie van Williams vraagt om respect voor hun privacy in deze moeilijke tijd.”

Onderzoek moet definitieve doodsoorzaak uitwijzen

Volgens de lokale lijkschouwer zou de acteur door verstikking om het leven zijn gekomen, meldt persbureau Reuters. Het is echter nog te vroeg om een definitieve doodsoorzaak aan te wijzen, benadrukken autoriteiten. Nader onderzoek moet dat nog uitwijzen.

Morgen om 17.00 uur Nederlandse tijd zal de politie van Marin in een persconferentie het onderzoek naar de dood van Williams toelichten, laat de sheriff weten in een verklaring.

Oscar, Emmy’s en Golden Globes voor Williams

Williams, die onder andere opgroeide in Detroit, brak in 1978 door met zijn rol van buitenaards wezen Mork in de comedyserie Mork & Mindy.

De komiek won in 1998 een Oscar voor zijn optreden in Good Will Hunting. Het was Williams eerste en enige Academy Award. Eerder werd hij in verschillende categoriën genomineerd voor The Fisher King (1991), Dead Poets Society (1989) en Good Morning, Vietnam (1987). De acteur won ook verscheidene Emmy’s en Golden Globes voor zijn werk voor televisie.

Bron: NRC nl

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
Brembo (13 augustus 2014), dutchy (12 augustus 2014)
Oud 12 augustus 2014, 11:08
ObsCure's schermafbeelding
ObsCure ObsCure is offline
Senior MB Member
Draagt een steentje bij

Bedankt: 233
Is 2.036 keer bedankt in 556 posts
Het is echt wat veel andere mensen ook al zeggen, normaal doet het me niet zo veel als een celeb overleden is. Maar deze komt toch echt wel aan. Groot acteur en gewoon funny man.
dutchy (12 augustus 2014)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.