MokkelBoulevard.nl

Actie
Loes Haverkort Mol

Loes Haverkort en Olcay Gulsen in Wie Is De Mol?

Ook Simone Weimans en Bella Hay doen mee…

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 juli 2017, 01:47
Lefkos's schermafbeelding
Lefkos Lefkos is offline
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 90.301
Is 14.059 keer bedankt in 3.682 posts
Moeder OG3NE overleden
Moeder OG3NE overleden

Isolde Vol, de moeder van de zangeressen van OG3NE, is op 48-jarige leeftijd overleden. De inspiratiebron voor het nummer Lights and Shadows, waarmee Amy, Lisa en Shelley Nederland dit jaar vertegenwoordigden op het Eurovisie Songfestival, leed aan een zeldzame vorm van botkanker.

Op Facebook laat OG3NE weten: „Wij vertrouwen er op dat haar strijdkracht, positiviteit, doorzettingsvermogen en eeuwige lach ons de kracht zal geven om door te gaan. Nu is er het grote verdriet. We hopen dat iedereen onze privacy respecteert en ons de rust en ruimte geeft om dit grote verdriet een plaats te geven.”

Tot grote verrassing van OG3NE reisde Isolde in mei af naar Kiev, om de finale van het Eurovisie Songfestival bij te kunnen wonen. Toen ze terugkeerde naar Nederland, is ze een traject ingegaan om de tumor in haar hals, die kort daarvoor was ontdekt, te laten behandelen.

OG3NE-manager Benno de Leeuw liet vorige maand weten aan Privé dat de bestralingen niet aansloegen, waarna Isolde de moeilijke beslissing nam om de behandelingen te stoppen. „Als je in een stadium zit van complicaties, dan is dat moeilijk. Je kunt er dan wel voor kiezen om door te gaan, maar voor haar is dat geen optie meer. Haar verdere ziekteproces is moeilijk te voorspellen.”

Amy, Lisa en Shelley bereikten met Lights and Shadows de elfde plaats op het Eurovisie Songfestival. Na afloop viel het drietal elkaar huilend in de armen. Isolde liet weten ontzettend trots te zijn op hun dochters. „Ze hebben het super gedaan. Echt geweldig. Ik ben zo trots. Voor mij hebben ze gewonnen en ik heb de mooiste moederdag ever.”

OG3NE laat weten al haar werkzaamheden te staken om het grote verlies in alle rust te kunnen verwerken. Het afscheid van Isolde zal plaatsvinden in besloten kring.
Bron: telegraaf nl privé

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 4 users hebben bedankt:
lillianod1 ( 6 september 2017), tamararg4 (30 juli 2017), viaclejf (26 juli 2017), Zoosserg (25 juli 2017)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.